Friday, 4 March 2011

emm .. bila tgk gambar ni rse cm happy je kn ? sweet pn ade ;) bg aku gambar ni menunjukkan satu persahabatan . For me friendship is more important in our life . rasa mcm nk mati klu takde friendship dlm life aku . aku rela takde bf dari takde kwn . kwn lah yg boleh intertaint aku selain family aku yg terchenta ;) dlm persahabatn pun boleh dikatakan ada chenta antara dikalangannya . bak kata Shah Rukh Khan dlm cerita 'Kuch Kuch Hota Hai'..."Love is Friendship". At this time , nk dpt kwn yg betul2 dikatakan kwn . sama2 susah sama2 senang . aku dah serik nk dpt yg perangai terok n bermuka2 . "mcm kwn baik tu dlu". mmg depa hampeh dan satu sen takleh pakai . mcm pad (tuala wanita) . just pakai buang je . kwn cmtu leh champak ke laut jelah . HAHAHA ! aku mmg syg kt kwn2 aku . klu boleh nk kwn smpai bile2 . dah kawin pn still contact2 lagi . mmg best ler ! I LOVE MY FREN <3

No comments:

Post a Comment