Saturday, 7 May 2011

Macam2 Pesen , Macam2 Kerenah Manusia yg ku kenali :D

Selamat sejahtera kpd kaum Muslimin Muslimat . Saya di sini sbnrnya taktau nk kecek ape kt blog ni . Aku just nk mnganjing kejap je kt blog aku . Blog aku ok . Bkn blog kau ! HAHAHA ! Pelbagai gunung dan gaung aku dah rempuh . Macam2 lah . Rasa2 aku dah cukup pengalaman dah dlm perhubungan yg dipanggil 'SAHABAT'. Dari dlu zmn sekolah smpai skrg aku tak prnh dapat kawan heart to heart . Knp eh ? Adakah ini suratan Takdir ? Aku dgn berterus terang mmg tak prnh dpt kwn yg sme2 susah n sme2 senang . Tp kebanyakan selalu dpt kwn yg bikin susah kwn lain je . Tu bkn kwn dah . Tu pembikin masalah . Mmg nasib aku kot slalu dpt kwn otak udang . HAHA ! Kwn baik yg paling 1st smpai la yg 3rd ni sume perangai sepesen . Taktau lah knp . Korg ni dah knp haa ? Sume sme je suka cerita letup + menipu . Aku pn tak phm . Harus ke korg nk menipu terlebih . Lme kelamaan org akn tau helah kau lah . Stop lah ! Bertaubat lah kamu . Sedar lah dari dunia imaginasi kau yg tak wujud tu . Baik aku dgr kisah2 dongeng dlu2 lagi bgos . Paling aku panas hati lah kn , story mcm2 . rse kau ni cm artis plak . Kau jd model part time la , cple ngan artis la . mcm2 !!! Letih aku dgr . hahahahaha ! tp kau pon dah terima padah sbb menipu . hahaha ~ nk cerita pon pnjg sgt lah . Next time story lagi . KAHKAHKAH !

No comments:

Post a Comment