Thursday, 2 June 2011

Dari Kungfu Panda terus ke Photoshoot :D

HAHA ! bermulanya kesah saya pada hari Rabu yg lalu . Pukul 9.45am , saya bangon dan breakfast . Tbe2 plak ade msg~ "Monink ! Bangon wey ! Langit dh cerah ni ."-from Kak Kiah . HAHAHA ! Aku punya sedap mkn nasik lemak en . Usha kt lua , "waaa ni mngundang ni ? dah la blom mndi lgi ni ." Selepas itu saya mndi pnya mndi , siap punya siap en , tgk langit waa mendung , angin tiup sepoi2 ~ HAHAHA ! mama aku siap doa2 kn ."Ya Allah ! hujan la kau . Jgn kasi leka klua." hesshh berapi plak aku . hahaha lpas uh speed teruih naik tren . HAHAHA ! Jd inilah hasil kami TAPI  nasib baik lah tak ujan wey ! Alhamdulillah~

AKU NK MNGATAKAN DI SINI BAHAWA , JGN JELES TAU GAMBAR2 KAMI ! TGK KUNGFU PANDA 3 SMPAI SEJUK BEKU . KETAWA TAK HENGAT CM TGK MAHARAJA LAWAK JE . WAKAKAKAKAKA !

No comments:

Post a Comment