Tuesday, 14 June 2011

Ikhlas ataupon Gimik semata2 ?

haa Salam kpd rakan2 yg menyinggah di blog saya . hehehe ! di sini saya ingin mendendangkan sebuah cerita/pendapat saya tentang ikhlas ataupon gimik semata2 dlm sebuah alam perchentaan . hmmm saya ni bkn pemerhati pon . dah alang2 online ni , mcm2 status yg timbul saya terbaca . rasa mcm dorg ni market sgt lah . entah la saya tak jeles pon sume ni . klu berchenta knp harus terlalu tarik sales kt fb/ms or whatever lah . klu stakat hati tu berbelah bahagi kt someone tu toksah ler . sekadar utk mengejar status 'In A Relationship' kt fb ? oh tidak !(hopefully tak happen to me lah). dlm story ni saya tak perli spe2 . ni dari pendapat saya shj . memandang benda ni dah jd satu trend zmn remaja yg meningkat naik . bru berchenta tak smpai seminggu dua , dah awal2 upload gambar yg posing2 maut gitu . nk show off la yg awak tu dah ade bf/gf . oh noo nyah ! entah papew lah . cm mati klu tak cple . klu kau jd kn bf/gf awk tu someone yg boleh jd pasangan idop boley kata lah kn . 'i love u, u love me' kt status masing . takpon ayat cmni 'i can't live without u . u is my life . without u i'm nothing' haa mcm2 lah . klu dah putus mmg fuck2 ex masing2 . pastu dok canang2 perangai buruk masing2 kt org lain . 'dia curang la itu lah ini lah' . then dah terlanjur posing2 maut bila webcam or amik gmbr . kiss sne kiss sini ~ wakakakaka ! klaka kn ? haaa pastu bola org comment tak terima tp itu lah hakikat nya . mmg tanak hipokrit ble berchenta kn ? but klu tanak hipokrit sometime ingat Allah la . and kau kne sedar spe kau n mne dtg asl-usul kau . kau bkn Mexico pon ! ooppss  ;D hahaha tp yg paling funny sesetengah manusia ni suka canang 'aku single' kt status . haa sudah la awak . awk single pon tade spe yg nk amik tau . tu yg awk canang sendiri . sje nk carik perhatian . bia org dok tnye 'awk single ke ?' hahaha ! sje nk tunjuk kemarahan tuh ~ haa blah la dey/minachi ! hahaha :D (dlm story ni tade kaitan yg hidup mahupun mati (PEACE & TAKE SOME HARMONY)

No comments:

Post a Comment